snyggt ju

hellu! har precis pluggat en liten stund. ska HOPPA i duschen nu, haha eller inte. men jag ska duscha iallafall och sedan kolla på Toooop Model Sverige. linda suger på att blogga och orkar inte skriva klart det där inlägget, SÅ TJATA PÅ HENNE ÅT MIG TACK!!! har ont i ryggen och nacken vilket jag har haft hela dagen, får se om ma mama är gullig och masserar mig eller nått. annars är jag himla sugen på att skaffa en "forward helix" piercing. tycker det är supersnyggt. antingen gör jag det själv eller så får jag gå till stället där jag pierca naveln eftersom att jag inte tror att smyckes butiker har så små håltagare och örhängen. whatever, vi hörs!
 
 
OCH JA JAG SKA GÖRA NÅGOT ÅT VÅRAN GRYMT TÖNTIGA OCH FULA HEADER. haha men man måste bara älska "YOU KNOW MY NAME - NOT MY STORY" citatet. Hah. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar