Wicked

Hej!
 
Idag har det varit en bra dag. Har varit på bra humööör. Det som varigt "dåligt" eller snarande deprimerande har inte ens fått ta någon negativ energi då jag skrattat bort det. Huuuur som. Efter skolan mötte jag mamma o pappa så drog vi upp till Stockholm. Var på möte, kolla på balklänningar, chilla runt och shoppa. Försökte shoppa iallafall. Köpte bara ett par ljusa fina våriga byxor från Zara och ett armband (syns på bilden). Byxorna är en kort model, typ trekvartsbyxor. HATAR det egentligen, men de satt så fint så köpte dom ändå, YOLO. Ville hitta tygskor + klackskor också men icke. Ska tvinga med mig Belinda i morgon eller nått istället. 
 
Nu på kvällen drog jag och Belinda till ett solarium. Haha har inte gjort det förr och så fick jag testa först, trodde jag skulle bli stekt eller lika blå som en avatar. Men ja det gick ju bra. Nu ska jag dansa på mitt rum till as hög volym. Låter bli att hissa ner persiennerna. Kanske nån agent ser mig o ba: WOW HENNE MÅSTE VI HA!!!  
 
Japp, nu ska jag visa mina kunskaper. Kanske ska man ta en trudilutt på stämbanden också, eller tror ni att denna så kallade "agent" kommer bli helt översvämmad av mina talanger? 
 
Letero bellas. 
 
(och JA min klocka har stannat på 11:00)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar