EN DAG KVAR

Hej bloggisen!

Idag är det en enda jävla fucking helvetes fan (ja jag är lika dålig på att svära som Aina) dag tills vi får jullov, oooooch det är samma sak som att det är 4 dagar kvar tills jag drar till España!!
HALLEFUCKINGLULJAH

Idag har varit en chilldag,var i skolan typ 40 min och fikade för att det var sista filosofi-lektionen- THANK GOD. Sen drog jag och emmster hem till henne och där har vi bara chillat så grooooovt så man nästan skäms. Nejmen vi kollade paradise, någon film och bakade en oerhört mumsig kladdkaka. Dock blev det mer typ sockerkaka(?) men whatever det va omnom iaf.
När jag satt på pendeln hem fick jag världens jävla huvudvärk, typ migrän-aktig. Och den vill inte försvinna...
Aja sååånt är livet I guess.
 
Imorgon ska jag fört uträtta ett litet ärende med Emma, sen har vi avslutning, eller ja typ fika, i en halvtimme eller nåt sen är det JULLOV!!!!!!!!!!
Skulle varit med Frida efter men det verkar som att det inte blir så vilket suger åsneröv..
 
Värdelöst jävla inlägg men vem bryr sig
Puss på rumpan
Linda
HAHAHAHHA asså den här är så jävla jag så det är helt sjukt


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar