Jag gråter

Hej på er! 
Har pluggat lite matte med hjälp av mitt snille till farsa, men han drog iväg för att spela hockey bockey med sitt lag så nu sitter jag här och vet inte vad som är vad, tycker det är hysteriskt roligt att det jag håller på mig inte har en enda siffra i sig, utan är typ a < b ≥ ≈ ∞ ≠ osv. Kommer ni ihåg när man bara räknade med siffror?????????? Och sen började man blanda in "x" och sen gich det bara utför!!!!!!!! Jag tycker liksom inte ens att huvudräkning är enkelt. Om det är 11 + 7 sitter jag och ränar på fingrarna!!! Jag är ingen idiot, bara trög med det jag inte fattar. Haha. Kul det lät. Nu håller jag på att skriva klart min svenska grej, det är två feta uppgifter som vi fått i svenska, och det är uppgifter angående boken Doktor Glas, som är skriven på 1800-talet. Okej, 1 jag levde inte då och ingen annan heller som lever nu . 2 så har jag inte ens läst klart boken eftersom att det är en sån gammal svenska att jag får ont i huvet så mycket som jag försöker att komma framåt i den. 3 så skulle uppgiften varit inlämnad i onsdags förra veckan alltså, och jag har alltså inte lämnat in den än :)))))))))) 
 
Nu har jag uttryckt mina 2 problem med mina två saker som jag hade som mål att lösa under helgen. Fantastiskt att man ännu en gång sitter på söndagskvällen och inte är klar med nått. Och i morgon ska jag ha uppvisning i dans också. Och inte kan jag göra som alla andra och twerka vilket hade räddat mig till att bli godkänd, för min rumpa är det minsta som skakar när jag försöker och jag får bara huvudvärk. Nog om mig kära vänner, och egentligen har jag inte rätt att klaga. Allt detta skulle varit hur enkelt som helst om jag hade inte hade varit så lat och osmart att aldrig göra det jag måste göra i tid. Men vet ni?! Om fem dagar är det lov. LOV!!! LOOOOOOOV!! Fucka uuuuuuuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Juste, svenskan ska bli kvar. Ska kriga mig igenom. Kyssar. 
 
 
Ja... Det där var det jag skrev igårkväll, eller ja, igår natt. Lite stressad :)) Men nu är svenskan inskickad och matteprovet gjort. Efter jag skickade in SV grejen kollade jag vad jag skrivit egentligen och såg till min fasa att jag omedvetet råkat avsluta det hela med "Hdsjefbsfhjsdfjs om han skulle leva idag skulle han få diagnosen som psykopat." Fick skicka iväg ett "oj det där sista var inte meningen att komma med" mejl direkt efteråt. Vi kan ju låtsas att jag har som ursäkt att jag syftar på mitt svin till pojkvän jag menade. Att det egentligen handlade om att jag var sur på huvudkarraktären i denna tråkiga bok, som skriver en mening som lyder typ såhär "solen lyser" till något helt förvrängande som "in genom fönstret, bakom de gulvita gardinerna, ty jag se den stjärna som i år och dagar alltid lyst upp våran värld med sina gula, bamhärtiga, solstrålar, låt oss inte glömma hur besynnerligt det varit utan dess ljus". Ja. Jag hatar honom. Ja. Jag hatar boken. Och nu släpper vi det. Jag är fucking klar. Nu ska jag kolla på PH. Kyss.
 
Som belöning för att ha läst igenom detta lägger jag upp en dålig bild på min fina klänning. 
 ÅÅÅÅH vad hon tyker ut sin rumpa! I den posen ser allas rumpor stora ut!! 
ÅH varför har hon så stökigt rum, städar hon aldrig????
Men vart är hennes tuttar??? 
Ja.. VART ÄR NI vänner? Den som väntar på något gott väntar alledes för länge.
Har jag berättat att jag har haft en dröm enda sedan jag var 4år?!?!?!
Jo, jag simmade när jag var liten. Och i duschrummet stod det massa tanter med hängpattar som nådde ner till naveln. Och jag ba: WOW VAD COOLT! "Jag vill också ha hängpattar som jag kan slänga med iduschen!!!" Men nej. nej. NEJ KOM INTE DÅ. Till också med hängpattar skulle vara NÅGOT. Liksom försök puta upp något som inte finns där. Mitt tutt DNA <33333333
 
Over and out, nej jag tycker faktiskt min kropp är ok ändå. Tro inte att jag är så depp som jag låter, Kände bara för att klaga och skriva alledes för mycket :))))))))
 
 
 

Belinda skriver:

Din kropp är MER än OK (perfekt)!!! snygginggg!!!

Linda skriver:

JA DU HAR VÄRLDENS FINASTE KROPP BABE!!!!!!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar