Skandaaaal

Tjenare! Hoppas eran julafton har varit tokmysig med familj, släkt och vänner och att ni har ätit så mycket julmat att ni inte kommer vilja äta det igen försän till nästa jul. Fast på midsommar äter man ju typ samma, bortsätt från julskinkan. SÅ PROPPA I ER MER JULSKINKA NU FÖRFAN. För det är det julen handlar om. Som ni vet är Linda just nu i spanien och jag är inte lite avundsjuk på det. Kan faktiskt tänka mig att byta ut julskinkan mot en biljett ner till värmen. Det skulle vara lugnt liksom. Vi får hoppas på att hon har det härligt och att hon inte blir allt för brun, det vill vi ju inte ellerhur? Nej inga sånna dumheter nu Linda. 
 
Har förövrigt riktigt tråkigt just nu, men ska väl kliva ur min pyjamas snart och sätta på mig jeans (usch otaggad redan nu) och ta mig ut i mellandagsrean för att se om det finns något fint som jag vill ha. Igår letade jag i varenda filmuthyrning i södertälje (läs VARENDA) efter Titanic, men den fanns inte någonstans! SKANDAL! En sån film tycker man ju är standard!!!! MEN NEJ! Slutade med att jag och pappa åkte till Ica Maxi för att handla mjölk och gissa vad vi hittade där?! JO TITANIC :D Ica älskling sviker mig aldrig, min babe <33333333 
 
Titanic består av 4 delar. Den första delen av filmen är det en normal film. Andra delen är det "aaaaaw" moments för de är så kärleksfulla och urgulliga mot varandra. Tredje delen är nagelbitardelen när skeppet sjunker och allt är kaos. Fjärde delen är den delen då man är glad att man inte har mascara och att man inte blir filmad för hur ful man ser ut när tårarna sprutar åt alla håll och snoren rinner ner som en vildforss. Sen är den slut. Och då är man själv också helt jävla slut. Fan vad jag vill ha en grabb som Jack, aka Leo. Man fick inte se hans mage en enda gång med genom sin charm och personlighet kan man inte annat än älska honom. Hur ofta händer det i dagens filmer? Nu rundar jag av, ni alla vet redan att Leo är drömkillen #1. Och Justin Bieber såklart. Fast han är ju min :) Inte din. 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar