Alla hjärtans dag

Hej på er!
 
På grund av en del anledningar har jag inte haft så stor lust att blogga de senaste dagarna. Just nu orkar jag inte ta upp varför av förklarliga skäl. 
 
Skit samma idag är jag på sjukt bra humör trots allt, och trots att jag är forever alone på alla hjärtans dag. 
Alla som har kille/tjej säger att det är såå överskattat men HALLÅ det är ju fan för att ni har någon!! Juste så kom inte här och tjaffsa. Om jag vill lägga ner tid på att vara sur/ledsen över en så pyttegrej som att jag inte har någon kille så låt mig! Nu kan man ju tro att jag pratar om mig själv men icke.. haha jo kanske nej men helt ärligt är det nog ganska skönt att vara singel om man tänker efter! 
 
Nu sitter jag iaf här hemma och skulle behöva plugga, men istället ska jag nog på en middagsdejt med min älskade Mikaela. Haha dejt och dejt, nej men det är ju roligare att vara ensam med någon annan än själv. om man säger så. Om jag bara kan få rag på min älskade mor så jag kan säga att jag inte kommer äta middagmed min älskade familj på de älskandes dag. Herregud så mycket kärlek, jag står inte uuuuut.
 
Okej jag vet inte vart jag vill komma med det här inlägget så det kanske är dags att sluta nu.
Ska iaf börja försöka blogga oftare, jag mår ju somsagt mycket bättre nu och eftersom jag inte pluggar något så har jag ju faktiskt oftast tid också. 
 
Nu ska jag återgå till att äta mina geléhjärtan, jag menar om man ändå ska tröstäta för att man är ensam kan man ju lika gärna äta hjärtan. Som jag brukar säga; får man inte kärlek genom hjärtat får man väl få det genom munnen! Hahah nää det brukar jag inte.. det lät hur fult och fel som helst..
Aja Puss på er! 
Linda
Trots allt så är jag såhär glad idag! Hejaheja!

 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar