Glad tjej framför skärmen!

Hej på er!
 
Japp som rubriken säger; glad tjej här! :D Har haft en sjukt härlig och kul helg (som vanligt med ewe), fyller 18 om typ 2 1/2 dag, ska ha middag med alla mina favorittjejer på fredag och framförallt så blir det bara ljusare och längre dagar! Så himla skönt! Hur skulle man inte kunna vara på bra humör av allt det här liksom?! Inget, absolut inget, kommer kunna förstöra min vecka! 
 
Iaf ewe har ju typ berättat vad vi har gjort i helgen, låter typ som att vi inte gör någonting, haha vi gör faktiskt inte så mycket men vi har så sjukt jävla kul vad vi än gör så det spelar ingen roll! Skulle liksom kunna vara strandsatt på en öde öken-ö med henne och ändå ha roligt!
Haha aja nog om det, vi va ju iaf i stan i lördags (tog typ två timmar att komma dit pga jävla SL, men det kan vi ta en annan gång). Där köpte jag två typ blusar och en väldigt efterlängtad klocka! :D Köpte också ett par nya svarta jeans vilket verkligen behövdes eftersom att de förra har gått sönder.. 
Idag har vi ju då varit ute och tagit huuur många bilder som helst, både i fredags och idag faktist, dock lite mer seriöst idag ;) En del av bilderna kommer vi ju ha i headern här på bloggen och en del kanske vi bara lägger upp för skojs skull! 
 
Nu sitter jag och läser våran deprimerande engelskabok (igen) för att vi har bokdisskusioner imorgon.. suck..
Jaja vi hörs!
PussL 
Vad tycks? :)

 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar