Hej och hå

TJÄÄÄNA. Läget?
 
Jag mår bra. Är typ fett pigg. Har sovit alledes för få timmar under väldigt lång tid så tillslut pallade jag inte mer. Igår gick jag och la mig vid 9 tiden och vaknade vid 9 idag, alltså har jag sovit i 12 timmar. Och det var så jäääääääävla skönt. Mår redan mycket bättre. Ska satsa på att sova 7 timmar varje natt från och med nu. Det funkar inte i längden att bara sova 4. Hoppas på att min förkylning släpper under veckan också, eftersom att jag och louise SKA DRA TILL FJÄÄÄÄÄÄÄÄLLEN. Fezt hela kvällen *WHOOOOOP*. Haha, jag är supertaggad! Vi drar på fredag, tar typ 7 timmar att åka dit vi ska så vi kommer antagligen hata varandra :):):):):) Speciellt eftersom att jag fick reda på att hon inte kan sova i bilen............ Får väl lägga sömnpiller i hennes mat, MOHAHAHHAHHAH. 
 
JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA PIGG, SKA FAN SPRINGA RUNT OMRÅDET I MIN PYJAMAAAAAS OCH BA YOOOOOOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Det känns som om jag går på någonting, WEEEEEED♥♥ Nej men nu ska jag gå ut till min kanin och sen vet jag inte, MEN VI HÖRS. PUSSSSSS
 
HAHA den här bilen är lite wtf. Lucas ville tydligen vara med. Det var ju... trevligt.
Kolla vad fin belinda äääääär♥♥
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar