I'll be here for you

Hejhej!
 
Bloggningen får lida men Linda är inte på topp kan man säga, tycker så synd om henne och skulle helst vilja vara hos henne och få henne glad. Men du får kämpa på hjärtat och ta en dag i taget, du vet vart du har mig.
Annars har jag haft mitt sista nationella i svenska idag, nämligen tala. Det gick helt okej. För övrigt kan jag ju även säga att det är min namnsdag idag! Det är Evelina och ja, sist jag kolla så heter jag det :D Råkar även vara fettisdagen idag och det såg jag först som en förnedring MEN HEY, sen kom jag på att jag kan inbilla mig själv att NI ALLA FIRAR MIN NAMNSDAG GENOM ATT ÄTA SEMLOR! You shouldn't have to..... ;) 
Det var Linda som fick mig att börja le mer med tänderna, har aldrig gjort det förut utan det har varit duckface eller ett litet leende. Det här leendet är för dig min vän, jag älskar dig och vi båda förtjänar att känna lycka.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar