Lill-Lördag

Hallojken!
 
Förlåt för dålig bloggning (igen) men ja ni vet ju varför, eller typ iaf. Det har väl egentligen inte hänt så mycket sen jag bloggade sist, eller jag har köpt en ny väska (y) Kommer bilder på den senare. Har fan letat efter en väska mer än ett halvår men inte hittat någon, jag ville nämligen inte köpa den jag köpte nu eftersom den va så dyr och sen försvann den bara helt plötsligt och fanns inte i någon affär. Sen när jag och Frida var i stan i helgen gick vi bara av en slump in på accent och då hade de fått in väskorna igen! I nya snygga färger dessutom! Gissa om jag blev glad :D  haha så då köpte jag den iaf för en väska behövde jag och jag hade ju fått pengar i födelsedagspresent. 
 
Nog om det, idag har vi bara haft mentorstid och sen lyssnat på fyra redovisningar, så vi slutade vid typ halv ett. Käkade med min kära vän Emma i skolan och sen drog vi ner till centrum för att köpa något till Emma att äta och jag köpte även en urgullig liten mini-loka, i min nya favvis smak desutom!! Kan det bli mycket bättre?! Nä det kan det inte ;) Begav mig sedan hemåt med el pendlo och el buso såattsäga.
 
Nu skulle jag egentligen behöva plugga skiten ur mig eftersom vi har inlämning i både engelska och ledarskap til imorgon och även historia prov på fredag meeeen tänker nog kolla på ett två eller tre avsnitt pll först! Va så sjuukt längesedan jag kollade så måste faktiskt! 
 
Talk to you later!
PussL
 
Update: Har varken pluggat eller kollat pll, har försökt få min mobil och min dator att sammarbeta för att kunna lägga upp de här bilderna!
 
 
 
 
 
 
 
Den sista bilden är ju då en del av det jag fick av Ewe i födelsedagspresent, massa bilder på mig som liten och även några snygga bilder på mig och Ewe från 2000-talet haha. Hello Kitty tandborsten blinkade även rosa (y) 
Kan ju också passa på att säga att bilderna inte alls ger väskan rättvisa, den är mycket snyggare i verkligheten, tycker iaf jag!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar