Lördag

Hej på er! Jag är sjukt jävla frustrerad över en grej, och ganska ledsen över en annan, men annars är jag faktiskt på väldigt bra humör!
Igår hade jag ju tjejmiddag, och själv tycker jag att det var väldigt lyckat! Jag och ewe följde sen med Emma till Älvsjö station eftersom hon skulle få skjut därifrån men inte hittade dit haha, sen begav vi oss hemåt igen i snöstormen. Tror inte vi somnade förens typ 2.30? Sen vaknade vi idag vid 12 :O helt sjukt, har inte sovit så länge på huuur länge som helst.
Sen idag va iaf ewe här till typ halv fem, vi fixade naglarna och hade oss. En halvtimme efter ewe hade åkt kom sen min farmor och hennes man hit på middag för att fira oss och de gick för typ 20 minuter sedan, nu är jag dock så trött så jag orkar inte blogga mer än såhär.
Får se vad som händer imorgon, måste väl städa igen haha..
Puss på er!
Linda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar