Oh happy day

Hello wooooorld. This is meeeeeeeeee. Nej men godermorgon allesammans. Sitter på engelska lektionen och kollar på en SVENSK serie eller nått. Brottet. Eller nej den är typ dansk. Med svensk text. Nu vet ni det. Vet icke vad jag ska skriva, so byyyyye.
 
Säkerhets kopierade alla mina grejer till en hårddisk inatt och nu kan jag inte öppna vissa bilder/filer/dokument. Hoppas det löser sig annars är jag död :)))))))))))))))) Btw. Det går inte bra för mig med att hålla min 7 timmars sömn grej. Inatt sov jag mindre än fem. Och klockan halv två stog jag och duscha. Jag suger. 
 
Bara för det lägger jag upp en bild från 8an när jag och belinda dubbel "planka" på skolans tak. 
Rebeller.
 

Linda skriver:

Fan va badass


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar