Såhär glad är jag

FÖR IMORGON FYLLER JAG FUCKING ARTON BARRREEEE!!!!!!
om exakt 15 timmar 40 minuter och 46 sekunder fylller jag 18 hela jävla år.
Tänk vad mycket jag ändå har gått igenom i mitt liv hittills och jag har ändå inte ens levt hälften :O
Jaja nu ska jag väl göra något nyttigt som att plugga  nej ska nog dansa naken i mitt rum och sjunga högt, eller kanske boka en resa till månen, eller kanske åka och handla, eller kanske åka ut på stan ock skaffa lite nya vänner. Nejmen allt annat än plugga lär jag väl göra som vanligt (y)

Har btw hittat en asbra lååt! Trespassing med Adam Lambert! Lyssna in den, den är ascool! 

Okej vet inte vad jag ska skriva är bara så sjukt taggaaaaaaaaad. Ni anar inte!!!! 

Imorgon är det alltså onsdag, sen torsdag sen fredag! Det betyder helg och massa skoj! :D

Haha jag  orkar inte med mig själv. Vet inte varför men jag blir alltid alltid fett hyper när jag sitter forever alone i mitt rum och inte har något att göra. Jag kan liksom aldrig bli det när jag typ är i skolan och har sjukt tråkigt, eller när folk är allmänt sura och behöver piggas upp. Nejmen tack tack den som nu bestämmer när jag är hyper och glad och rolig! Mina svenskalärare har lärt mig att man inte får skriva mer än ett och i en mening men det bryr jag mig inte om för jag är ett badass och jag fyller 18 imorgon och jag får göra som jag vill och jag är så cool tuff osv. 

Nej gud nu kom en jättedålig låt, måste gå 0.5 meter till min stereo och byta, jobbigt. orkar inte. helvetika. 

HOHO nejmen hejdå puss och allt det där!

Så får vi se om vi hörs när jag är en vuxen kvinna eller bara ett litet barn (jaa jag sa det!!!!)

update: 15 timmar 27 minuter och 5 sekunder!!!!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar