Tjejmiddag

I fredags var det 18 års fest höhö! Firade Linda med tjejmiddag, väldigt trevligt. Sov över hemma hos henne tills på lördagen och drog väl hem vid fyra, halv fem tiden. Fick världens sjunk när jag kom hem, därav lindas inlägg nedan. Vaknade med bättre humör idag och tog en promenad med papi. Ska alledes strax sticka iväg till mina kusiner. 
 
Tog knappt några bilder från helgen, men här har ni en bild på förberedelserna, Lindas hår var jätte fint och frida är ju allt för söt :D Sen är det en bild som jag tog när alla var helt slut och var sååå sociala vid soffan, haha. Tredje bilden är en bild på av jag gav Linda! 
I paketet var det en keps, ett nagellack, nail polish remover som skulle lukta gott, 'fil' till naglarna som ska göra de blanka, mallar till fransk manikyr... tror jag fick med allt där! Och i 'kuvertet' som är hur stort som helst är det från början bara ett papper som jag gjort ett collage på (linda kan visa det för jag vet inte om jag har nån bild på det) och så visste jag inte hur jag skulle slå in det och så snöade det ute så jag löste det med att sätta ett papper över, tejpade ihop sidorna (blå tejp är alltid snyggt!) och snurra ett snöre runt. Tyckte att det då såg ut som ett kuvert och eftersom hon fyllde 18 så kom jag på den briljanta (jag tycker iallafall det) idén att skriva målsman och sedan kryssa över det! Fick även bli ett vackert frimärke, hahah. 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar