Ego bilder #1

Hej fina läsare!
 
Måste bara börja detta inlägg med att tacka Linda för allt hon skrev i inlägget nedan. Jag blev sååå glad så jag började gråta. Tänk att jag har hittat en sån fin vän som henne. Älskar henne så otroligt mycket och det hoppas jag att hon vet. Blev verkligen rörd haha. Iallafall, så har jag varit och bowlat med min kusin och med min bror nu ikväll. Det var faktiskt riktigt roligt, trots att jag förlorade alla gånger :D Det krävs talang för det med vet ni, glöm inte det. Fick iallafalll in någon strike och så, alltså var jag inte så fruktansvärt dålig. Nu ska jag tvätta bort sminket och klä på mig mjukiskläder och leta upp någon serie på internet som jag kan följa. 
 
Har ni några förslag? Jag kollar redan på Pretty Little Liars så det behöver ni inte skriva, annars är allt annat välkommet i komentarsfältet! Puss
 
Lite ego-boost bjuder jag på! 
Följ mig på instagram @baaraevelinaas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar