Godnatt!

Min morgon var usel, dagen var sådär, sen har det bara blivit bättre och bättre så nu är jag på bra humör igen :D Har skypat med ewe också och det blir man ju alltid glad av! Imorgon är det skola för min del sen får vi se vad som händer på eftermiddagen, skulle behöva släpa ut arslet på en promenix men vi får väl see helt enkelt. Btw så är det bara 7 jävla dagar tills den här bitchen fyller 18 år!!!! OH MY GOD! OH MY! JESUS CHRIST OSVOSVOSV heeeeelt sjuuukt.
Aja nu ska jag drömma mig bort, dröm sött brukar man ju säga men det vet jag inte hur det blir med den saken. Whatever, sov gott godnatt sleep tight sov sött vakna blött sweet dreams osv.
PussL!


haha so hot



EVELINA skriver:

HAHA asso jag sitter alltid pch biter på mina kinder när jag inte har nått att göra. SÅ FULT.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar