JAG VET INTE

HEY SEXY MOMA'S!
 
I know your'e there. Im watching you. Right now. Dont turn around. That would be a total mistake... Just listen. I know you can here me. Don't turn around. I'm coming to you. Im right behind you. DFHJCKBDECFUC 
 
Hahahhahahahahhahaha fan va äckligt. Aja, idag gick jag i skolan soooooom vanligt. Var riktigt jäkla trött under sista lektionen så jag blev jätte jobbig och skratta åt allt och alla och störde de flesta. I KNOW YOU LOVE ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Fint det blev evelina. Mm. Talking to yourself again, are you? 
Nej men nu ska jag försöka få ihop det här till ett inlägg. Sitter just nu och pluggar matte. Gick bra till en början men nu när jag failat 2 hela uppgifter får jag damp :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 
 
Vill lägga mig på golvet och stretcha (STAVNING?!?!?!?!??!??!?!??!) eftersom jag är så ovig som man kan bli. VARFÖR VILL JAG PLÖTSLIGT BLI VIG DÅ KAN MAN TÄNKA? Det finns 3 möjliga anledningar. Låt oss göra en punktlista.
 
  • 1. Jag har skaffat en pojkvän och vill vara smidig under 'gympapasset' (internskämt sedan 6an) i sängen (VARFÖR INTE SOFFAN?!?!?!)
  • 2. Jag ska börja i dans och måste därför vara någolunda smidig.
  • 3. VARFÖR HAR MAN ALLTID SVÅRT ATT KOMMA PÅ DEN SISTA SAKEN?!?! Well.... 3.... att jag vill kunna nudda mina tår utan att behöva genomlida smärtor eftersom TROTS mina aplånga armar kan jag inte nå dem stack vare mina aplånga ben utan att få ont. 
Okejj det där va de sämsta anledningarna ever. EVER. (EVE)R. OMFG. Nej men jag tänket göra det för att jag vill det. HELT ENKELT. Nej nu rundar jag av med några stalker bilder på linda och hennes mamma.
 
I TOLD YOU THAT I'M WATCHING YOU!!!!!!!!!!!
TONIGT I WILL BE AT YOUR HOUSE.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar