Planer för 2013 hitills

Januari: Operera mig. Öppet hus på både Lindas och Mikkans skolor. 

Februari: Gå på en stor fest med Linda. Offeciella forever alone dagen som för övrigt också skall spenderas med Linda. Linda fyller 18 bast!!! Skicka in en preliminär inlämning av gymnasieval. Sportlov då vi bland annat ska åka upp till Storhogna/Klövsjö/Björnrike/Vemdalen och åka skidor, ha det mysigt, rida på islandshästar, köra scoter och gå på spa, vore ju sjukt kul att ta med sig en kompis dit!

Mars: Justin Bieber fyller 19, 

April: TRÄFFAR JUSTIN BIEBER!!!! Påsklov (gå påskkärring LOL). Börjar bli vår (SKAFFA MOPPE?!?!?!).

Maj: Min bror och Pappa fyller år då min bror fyller 18, btw så fyller alla år i Maj. 

Juni: Spexfoto (har längtat sen 6års). SOMMARLOV! Kaske åka utomlands med ...? ;) Ridläger på Basta.

Juli: SPRÅKRESA. Mamma fyller år. Sommarjobba.

Augusti: Sommarjobba. JAG FYLLER 16. GYMNASIET BÖRJAAAAAR!

September: -

Oktober: Höstlov. Halloween

November: -

December: Lucia, julafton, nyår mm. 

Alltså jag va sjukt taggad på detta år innan jag började skriva ner allt... det ser ut som om jag inte har ett skit inplanerat MEN det kommer bli så jävla grymt. Liksom min bästa vän blir en kvinna, hela 18 bast. Jag ska träffa min största inspiration/idol/kärlek osv, nämligen Justin Bieber hela två gånger med V.I.P och bästa platserna, bara det får mig att le. Kanske dra utomlands med ........ som skulle bli så jävla grymt så det inte är sant, dra till basta på ridläger, åka på språkresa själv i tre hela veckor. Sommarjobba, fylla 16 samt börja gymnasiet och sååå mycket mer. Mellan alla dessa händelser kommer det ju komma in massor av planer under tidens gång. Bland annat ska jag och Linda göra 2013 så jävla awesome med massa YOLO, F.I.S.H och F.I moments. Jag är så jävla taggad. 

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar