Trött

Hej på er!
Idag har jag varit hemma eftersom jag inte mår ett dugg bra, det blir för mig att vara hemma imorgon också. Känns bara onödigt att gå när hjärnan ändå är helt jävla deg och inte hänger med. Plus att jag ser ut som en jävla sengångare pga feber och skit. Aja på lördag har vi öppet hus i skolan, från 10-14 så det ska jag väl ändå klara av. Vi får se hur det blir med allt.
På lördag kväll ska iaf jag och min familj gå ut och äta, kanske bowla beror på hur alla mår, för min lära lillebror fyller 14 år (omg!) om bara några dagar! Det ska bli kul :D
nej nu ska jag sova och drömma härliga drömmar så jag blir på lite bättre humör.
PussL


Och till dig ewe; Jag älskar dig, om det inte hade varit för att jag var sjuk hade du kunnat fly hit. Hang on there. Puss <3





HAHAHAHAHA vet att det inte överhuvudtaget har något med texten att göra, men kunde inte sluta skratta första gången jag såg den här så tänkte sharea den med er liksom


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar