130618

Hejhej!
Veckan har kickat igång och många är nu i full gång med sina sommarjobb. Linda kör på och en hel del anda kompisar till mig också. Trampade ner på stan en snabbis i det fina vädret och stötte på en klasskompis föredetta klasskompis som just nu jobbar på BikBok. Mina små pluttar är så stora nu! Jobb och allt!!!!
 
Jag, Belinda och grabbarna drog ut till bebbes sommarstuga och hängde där igårkväll. Vi grillade (i vanlig ordning) och snackade. Mitt i allt hände en otroligt rolig grej, berättar nog mer om det sen. Blev såååå glad! Dock blev det inte mycket sömn, fy satan vad vi irriterade oss på varandra! Till en början var jag jobbigast men det slog fan över efter någon timme. Jag menar, vem gillar inte någon som räknar får när alla andra vill sova?!?!?! Staffan skulle upp och jobba, hahahhahahha och jag skulle skjutsa honom. Tror ni inte min moppe lägger av, så bebbe får skjutsa istället. Vad händer då? Jo hennes moppe la också av, hahaha. Som tur var hann han komma till jobbet innan det hände. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på Vampire Diaries.
 
Belindas bild


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar