Fredaaaag

Hej på er!
Jämfört med min bloggkompanjon som har fått in värsta bloggflowet så vet jag att jag har varit sämst på att blogga. Perdon amigos!
I onsdags hade jag iaf skolavsluting, fick betygen osv. Blev faktiskt nöjd med tanke på hur extremt lite jag pluggat i tvåan haha. Sen gick jag på min lillebrors avslutning som var på min gamla skola, träffade då på lite gamla lärare och så. Efter det drog jag hem, fixade mig och packade lite grejer sen drog jag och mötte Frida. Vi skulle nämligen  till Elsa och grilla med henne och Alice för att "fira" sommarlovet! Det va asmysigt, satt och spelade kort o snackade massa skit!
Vi drog därifrån vid typ 21 för de skule vidare på fest och vi pallade inte riktigt hänka! Så vi åkte hem och på vägen köpte vi gifflar och redbull, för vi tänkte (som många andra gånger) försöka dygna. Men som vi redan innan visste gick det åt helvete! 
Igår träffade jag ewe och vi drog till mikkans stall som ewe redan har skrivit!
Även jag och ewe misslyckades totalt med att dygna. Är så satans trött hela tiden, tror jag måste ta igen all sömn jag har förlorat under det här skolåret haha
Snart ska vi äta lunch, det bjuds på inget mindre än tacopaj! Omnomnom!
Sedan ska vi nog fixa oss och dra ner mot Södertälje centrum (aka stan, som ewe kallar det) för att hitta lite kläder åt mig och kanske ta en fika om inte plånkan säger ifrån!
Ikväll ska vi träffa några friends och även med de fira sommarlovet, ska bli askul! Och om det är fint väder imorgon (och jag inte är allt för bakis LOL) så ska jag och Frillis (haha kommer du ihåg?!) till grönan!
Nästa vecka börjar jag jobba så det är bara att förbereda sig mentalt på att gå upp 04.30 varje dag i fyra veckor haha (y) Äsch det blir kul! Har ju en hel del kul jag ska göra med de intjänade pengarna och då blir man ju bara mer taggad på att kämpa på! Hard work work!
Oj förlåt för långt inlägg men kände att jag va skyldig er det ;)
PussL
HAHA i brist på bilder
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar