Glada dagar

Är inte alls på blogghumör, men ewe däremot verkar ha fått in värsta flowet (y) Slutade 9.30 idag så har fixat på mitt rum och mest bara chillat. Känner mig inte så uppåt, vilket är ganska konstigt med tanke på att det är sommarlov om bara två dagar och jag har en massa kul inplanerat. Aja så är det ibland!
Va iaf på landet med Frida hela helgen och det var jättemysigt, blev lite brun också! Det är väl så dags nu haha :D
Fixade även mina naglar igår, för en gångs skull är alla ungefär lika långa så passade på. Brukar annars vara så att typ en går av sen följer alla inom de närmsta dagarna.
Jaja ska väl fortsätta sörja över att jag inte har en krona på mitt konto och inte kan göra ett piss förens den 30e..
HAHA nej slut på deprimerande texter. LOVE YA'ALL
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar