Göteborg

Holla amigoooooos!
I skrivande stund ligger jag inne på hotell rummet i Göööööööteborg. Har haft en trevlig och mysig dag här med sol, fika, god mat och åkturer. Måste säga att människorna här är väldigt trevliga. Och deras komunala trafik är något som Stockholm borde lära sig av. Hur som helst, vi började med att checka in på hotellet och sedan drog vi in till stan nästan direkt. Fikade på Cappuccino då jag tog Kaffe Latte och en macka. Drog oss vidare mot Liseberg och hade det kul. Luade upp mamma i en bergochdalbana och jävlar vad jag skratta åt henne och hon var sååå arg och hela hon skakade efter åket. Värt. Min bror fick mig även att åka både Balder och Kanonen så jag är nöjd med min insats. Dock åkte jag flomeride (stavning?) och blev såååå blöt i baken och på låren, det har fortfarande inte torkat. Vi käkade även på en restaurang och Göteborg är känt för sina skaldjur/fisk så jag tog någon paella (tror jag det stavas) med bland annat hummer och krabba och massa annat gott i. Nu ska jag sussa till ett avsnitt av Vampire Diaries. Puss! En bildbomb på det ja..
 
(^ där ser ni att mina byxor är alledes blöta...)
(HAHA ÄNNU TYDLIGARE) 
Balder, haha denna bilden är sååå fail.
mmmmmmmm
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar