HEMMA

Åh så skönt att komma hem! Har haft en riktigt bra helg i Göteborg men är ganska trött nu och det ska bli skönt att få sova i sin egen säng. Dock blir jag bara hemma i två dagar innan jag sicker iväg på äventyr igen, vilket ska bli skitkul. Igår åkte vi ut med båt till Göteborgs skärgård, till en ö där vi gick runt och myste. Därefter åt vi lunch på fastlandet innan jag och mamma åkte in till Nordstan för lite shopping. Jag hade svurit på att inte köpa något mer än en regnjacka och till allas förvåning så höll det löftet! Tänka sig va?! Min motivation: England. Budget: None. LOL JAG SKA GÅ LOOOOOOOOSS. Hittade en regnjacka som sagt, och jag köpte även två presenter till min värdfamilj och sedan en present till djurvaktaren Louise. Fikade lite där och sen åkte vi tillbaka till hotellet och chillade ett tag i bastun och så. Sedan var det fullt ös - medvetslös igen, då vi åkte till Bergakungens sal för att kolla på bio, Man of Steel. Jag tyckte den sög :))))))))))). Allt för mycket action, blev trött efter det 15:e slagsmålet. Att det dessutom var 3D gjorde det inte bättre. Seeeeeeeeen åt vi middag ute innan vi stupade i säng när vi kom tillbaka till hotellet. Idag har vi bara spenderat dagen till att komma hem. Har mega ont i huvet men det går nog över, puss!
 
Bättre bilder kanske kommer senare, när jag laddat över de från kameran.
Mobilbilder får duga såläge :)
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar