Ingen ledighet här inte!

Nepp för som ni kanske har förstått börjar jag imorgon mitt sommmarjobb, vilket innebär tidiga mornar, jobbiga arbetsdagar och typ ingen fritid de kommande veckorna. Jobbar nämligen 6.30-16.00 måndag-torsdag, något som är skönt är dock att vi slutar 13 på fredagar. Så woohoo för det!
Ska iaf jobba i fyra veckor och efter det drar jag och Frida äntligen till älskade Skåne! Längtar så himla mycket efter alla härliga människor (och djur lol) där nere, ni anar inte hur skönt det är att kunna komma ner dit och bara glömma all skit som finns här hemma. Det här året har hittills varit så himla jobbigt för både mig och min familj, så jag tror att lite tid ifrån varandra gör oss gott. Dessutom ska jag ju till min älskade farmor och hennes man så det lär ju inte gå någon nöd på mig! Och ett stort fett jävla plus är ju att min allra bästa vän, soulmate, syster, vad man nu vill kalla det kommer vara där samtidigt och vi ska ha så satans jävla kul!! The time of our lives!
 
Jag lämnar det till ewe att berätta om helgen, om hon nu känner fört. Jag kan iaf säga att trots allt som hänt (HAHAHA) så har jag haft en skitbra början och (mini)avslut på första delen av mitt lov. Nu är det bara att jobba så man får in lite cash så man kan leva livet resten av lovet. Haha va fult det lät.
Egentligen är jag inte alls taggad på att jobba men pengarna motiverar mig, haha vilken motivation som helst duger bra och vad är egentligen bättre än pengar? ;)
 
Nej antar att jag borde gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp igen om.. hmm.. 
 
Äsch! Godnatt eller något! 
PussLinda
 
Juste eftersom jag av tidigare erfarenhet vet hur satans trött jag blir av det här jobbet lär jag nog varken ha så mycket tid eller ork för att blogga. Just so you know!
 
Update: Efter mycket nogranna uträckningar kom jag och min sommarlovs-hjärna fram till att det är 7 timmar och 30 minuter kvar tills jag ska gå upp och fara iväg till jobbet. Som en riktig working-woman.
 

OBS: Hoppas ni har överseende med alla extremt fula bilder ni får njuta av. Har inga att lägga upp som liksom relaterar till det jag skriver sååå. Men hey.. det livar ju iaf upp stämingen?! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar