Standard.

Ni som känner mig IRL vet att jag sprayade mig själv med BUS (BrunUtanSol) och flaskan läckte så det gick lite hej vilt till. Fick negerfötter. Utom där under, där var det orange. Jag skojar inte. Men resten av kroppen blev bra. Iallafall, mina tånaglar färgades oranga och det har inte gått bort på flera veckor. Jag sprayade BUS:en för flera veckor sen (typ) men louise min smarta vän hade en teori om att något ämne i flaskan färgade proteinet i nageln. Nu sitter mamma och filar mina fossingar och målar mina fördömda tånaglar. Hade vitt som grundfärg och sedan någon aprikos färg. Nu när det är klart och har torkat kan jag konstatera att det inte var aprikos färg. Det var orange. Sååååå nu har jag ännu orangare tånaglar som dessutom lyser i mörkret. Jag orkar ärligt talat inte fixa det. Så jag får helt enkelt rocka mina 10 oranga vänner i Göteborg och England. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar