Måndag.

Halloj bloggen! Har verkligen haft en måndags-dag idag. Började kl 10 men vaknade inte försän vid 9.30 så jag hade värsta stressen att äta och fixa i ordning mig samtidigt som jag skulle föra över alla bilder och filmer från skoldatorn till något annat. Försökte först med en hårddisk sedan med en USB och med brännbara skivor, inget av dem fungerade tack vare någon spärr skolan installerat. Sprang tillslut iväg till skolan och kom nog brutalt försent vilket kändes otroligt pinsamt eftersom vi började så sent... Väl där kollade vi på en film och jag satt och skickade över de absolut bästa bilderna via mail, självklart kom en elak människa och bokstavligen rev ner WiFi grejen så mitt internet förvann = kunde inte skicka bilder som för övrigt bara gick att skicka 5 åt gången. Svorde över ett och annat medan mina klasskompisar blev plågade/njöt av en skum film. Louise erbjöd sig att låna ut sin super-duper-mega-ultra-baws-USB som hon hade hemma hos sig, så vi cyklade hem till henne och efter ett och annat löste det sig! Resten av dagen spenderades med lollo, hemmafruar som vi är ordnade en exclusive lunch a la kycklingpytt med ägg och chicken nuggets. Vi krigade även igenom en jobbig cykelväg och badade och hade en mysigt dag. Så denna måndag blev inte så tokig trots allt. TACK för dagen och för ditt lovely USB min party/disney buddy. You're a lifesaver!♥
 
Nu ska jag kolla på Vampire Diaries!!!!!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar