Ridning osv

Hello! Ridningen började tidigare idag så vi fick längre tid till hoppningen. Sista hopplektionen för terminen! Nästa gång är sista lektionen och då ska vi leka. Jag red Maverick, har inte haft honom på hur länge som helst så det var super roligt. Dock ramlade en tjej i gruppen av ganska ordentligt och slog i huvudet... när hon vakna upp frågade hon vad som hänt och jag fick förklarade ca 15 gånger vad som hade hänt. Det spelade ingen roll eftersom att hennes närminne var helt väck och hon frågade samma sak igen efter någon minut. 
 
Var helt slut när jag kom hem, eftersom att jag kom hem vid två i natt. Somnade inte försän 3 och gick upp vid 7. Har sovit i någon timme nu och håller på att returera några skor från nelly och sedan ska jag börja överföra allt från denna dator till en annnan. På måndag ska jag nämligen lämna tillbaka skoldatorn, alltså måste jag hitta en ny laptop. Klarar mig inte utan en!
 
Haha orkar inte 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar