Tjäääna!

Hallojken amigos!
 
Såg precis senaste pll avsnittet SPOILERVARNING!!!!! Fortsätt inte läsa om du inte vill veta! You have been warned! Iaf så förutom att det var hur bra som helst så kom det in en ny hur sjukt jävla snygg kille som helst (i min mening) i serien, han va t.o.m. så snygg att han får ersätta Nate snyggingen han själv Archibald som bakgrund på telefonen hahah. Okej när jag tänker efter var det nog ingen spoiler, mer än glad överraskning :D
 

Sååå nu kan alla läsa igen! woooop
Nejmen kom hem från landet idag vid typ halv fem eller något, tänkte dra ut och springa men var så fruktansvärt trött efter att ha klippt vår enooormt stora gräsmatta så sket i det. Har väl mest chillat hela dagen, fixat me lite cash och sånt inför frissan imorgon! Ska bli så otroligt skönt att äntligen fräscha upp håret med lite klippning/färgning! Svart tänkte jag såhär till sommaren! 
Nej såklart inte, men ska göra typ blonda slingor, sen klippa upp håret lite, klippa "in" luggen i håret måste jag göra också. Den är fortfarande rak sen jag hade raklugg och smälter inte alls in hahah. 
 
Intressant inlägg känner jag hmmm....
Har iaf haft en skitkul helg med både Frida, Hanna, familjen och alla andra jävlar. lol glad tjej.
HAHA orkar inte med mig själv, är faktiskt på asbra humör så tro inget annat. Är ifs inte alls taggad på att jobba imorgon, eller överhuvudtaget faktiskt, men som min kära farmor sa; "Tänk på kosingen!"
Så det är väl det jag ska göra nu när jag måste gå och lägga mig supertidigt, och imorgon när jag måste upp supertidigt (y)
Hoppas iaf att ni andra har ett underbart sommarlov och njuter för fulla muggar!
PussL
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar