Tjabba tjena hallå

Hej på er!
Ligger i sängen just nu, jag och Linda har precis kollat klart på Black Snake Moan. Sov över hos Louise igår och hade det gutt. Följde med henne ner på stan idag, hon skulle kolla efter shorts och bikini eftersom att hon ska till Mallorca om typ två dagar! Att det regnar och är piss väder här i Sverige gör mig ju inte alls avundsjuk på henne... Nåja jag önskar dig en härlig resa my friend! Tog pendeln och mötte Linda och Mikkan efter det och hänka till Mikkans stall och kolla på hennes ridlektion. Sen drog vi oss hem och nu ska vi nog kolla på det nya avsnittet av Pritty Little Liars! Vi ska försöka dygna, LÄS FÖRSÖKA som att vi troligtvis inte kommer att lyckas. Hörs!
 
Såhär sov jag och lollo haha, och ja det är en bulle på en tallrik i hörnet och nej louise kom inte upp eter bilden togs utan hon hamna istället på golvet.
I taxin påväg till Mikkans stall...
Hästen Mikkan red på, så fin!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar