We don't want our hearts to break

Hej på er!
Ligger i sänge nu och måste färsöka sova alldeles strax annars kommer jag aldrig orka jobba imorgon! Får väl se hur det går med tanke på att varje kväll sen jag började jobba har någon av mina älskade vänner ringt vid typ 21-22 och stört mina extremt roliga planer på att sova haha
Skit samma! Känner mig asglad och lycklig just nu! Eller ja helt lycklig är jag väl aldrig, men gladare än vanligt! :D Vet inte vad det beror på, kanske att jag och Frida drar till Skåne om endast två veckor, eller att vi trots allt kommer komma iväg till Indien, eller möjligtvis på att jag har sommarlov och slipper skolhelvetet, eller kanske för att jag är superdupernöjd med mitt sommarjobb, trots att det är sjukt jobbigt ibland och sliter väldigt mycket på kroppen har jag så himla kul med mina härliga arbetskompisar (ojoj vuxenpoäng på den) så tiden går så fort!
Nej mina vänner nu ska jag väl försöka få mig mer än 5 timmars sömn den här natten!
PussL





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar