En aning för trött för det här

Hello lovers!!!!!!!
 
Läste Lindas inlägg som hon skrivit under dagen och någor från i går eller i förrgår, det där när ho la upp bilder på massa smoothies... Haha, jag trodde det var reklam först för att det var så mycket text och en sådan bild så har inte ens tänkt på att läsa det försän nu. BTW så är min favorit av de smoothiesarna (säger man så????) den LILA. 
 
Iallafall har stressat ihjääääl mig denna vecka, så ska bli skönt med fredag. Har haft religionsprov och idag biologiprov och valet var mellan att skratta eller gråta över hur dåligt det gick. Fick även tillbaka ett matteprov och ah. BLÄÄÄÄ. När jag kom hem var det bara att sätta sig och plugga, NO MERCY. Har skrivit lite mer på min inlämningsuppgift i religionen men är inte klar. Den ska vara klar tills på söndag så den här helgen måste jag hålla mig borta från alkohol, fester, killar och sånt som jag annars är så upptagen av på helgerna. HAHAHAHA. Inte ens kul. Aja nu ska jag gå ut till min kanin. 
 
p.s
jag hatar "min" dator. :):):):):):):):)

En helt VILD bild från en av mina HELT CRAAAAAZY utekvällar. Hah, kolla min fjuttiga utväxt, bilden är från i somras... (jag är den som står ensam till vänster och petar i rumpan)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar