Helgen

Hallojken!
 
Tänkte berätta lite stuff om min helg, jag var ju då med ewe som ni säkert har sett somewhere. I lördags möttes vi upp i Älvsjö och sen åkte vi tillsammans in till stan där vi gick några timmar innan vi åkte till Vapiano i gamla stan och åt lunch! Det var typ kaos där och ganska dyrt, så det är ju inget man kan göra varje dag liksom ;) Men gott var det allt! Efter det gick vi i stan någon timme till och sen drog vi hem till Ewe och käkade. Efter att ha kört några harlem shakes och gangnam styles på kvällen så hörde ewes kompis Belinda av sig och undrade om vi ville ses, och sociala som vi är drog vi dit! Där var det fullt ös, skulle tippa på upp till 35 personer som var hemma hos Louise och man kunde känna  lukten av Vodka och spyor i hela huset.
 
HAHA nej jag skoja, vi gick hem till Louise, drack te och spelade tecknet. Det var iaf hur mysigt och kul som helst!
Sen skulle vi kanske träffat en person om mesen inte hade dragit sig ur AJA. Vi gick hem och väl där somnade vi typ. Efter attt tillsamans ha samlat krafter gick vi upp och åt och efter det var vi lika pigga som vanligt igen så då sprang vi några varv runt Södertälje centrum. Nej, det gjorde vi såklart inte. HEJJAGHETERLINDAOCHJAGÄRSTÖRSTAMYTTAREN
 
NEJ jag skojade
 
Whatever känner inte att jag kommer någon vart med det här inlägget. Köpte iaf en ny skinnjacka och två nya tröjor som jag lägger upp bild på!
 
Ha det bäst och ta det lugnt med vodkan va? Det är ju ändå måndag imorgon!
 
Peace out bitchachos!
Linda
 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar