IMORGON ÄR DET FREDAG

Tjenixen alla rövslickare underbara människor därute!!
 
Imorgon är det änteligen äntligen äntligen äntligen fredag igen! Kunde inte varit gladare! Hade det inte varit för min vän Fredag så hade jag varit nereeee. Eller kanske inte för idag har det ju varit sol, och jag hade skinnjacka och vårskoooor, och sen tränade jaaag. Så det är väl rätt bra ändå då. 
 
Som ni kanske märker har jag inte så mycket att säga. Hoppas på sol imorgon och hela helgen också.
Imorgon blir det myskväll hemma ( JA jag är 18!! NEJ jag går inte ut!!) sen på lördag drar vi förhoppningsvis till landet. Konstigt nog (nej) längtar jag dit, har inte varit där på huuur länge som helst och nu när det börjar bli ljusare och snön börjar smälta bort så kan man ju faktiskt vara ute lite också och inte bara sitta inne i mörkret och trycka! 
 
Igår övningskörde jag iaf typ 1,5 timme, det gick faktistk asbra! Körde på lite större vägar (mer trafikerade) än förut och det kändes bra! Fick dock motorstopp ett par gånger men jag blir så satans stressad vid t.ex. rödljus när det ligger bilar bakom och det blir grönt, man måste ju ändå iväg relativt fort och då gasar jag för lite eller släpper upp kopplingen för snabbt eller nåt så då blir det motorstopp! Jaja hoppas vi kommer igång på riktigt med körandet nu, hoppas på att kunna få körkortet till sommaren.. det skulle ju vara så himla härligt! Vi får hålla tummarna guys!
 
Update: Har nu skrivit på det här inlägget i 2 timmar. Bara så ni vet liksom.
Nej nu ska jag gå och kolla på teve eller något. Plikten kallar!
 
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar