Inga bilder!

Har inte hunnit lägga in bilderna från lovet än och har därför inte bloggat om det! Men ska göra det typ nu snart eller något haha ;)
 
Idag har jag iaf varit ledig! Så himla skönt :D
Vaknade vid typ halv nio, låg kvar i sängen och kollade 1 av 2 missade Vampire Diaries avsnitt. Tänkte kolla både det andra VD avsnittet och PLL, för det var så längesedan, men var så hungirg så gick upp och gjorde frukost istället. Efter det satt jag vid datorn i något som kändes som en halvtimme men tydligen var 3 timmar! x) 
Sedan tänkte jag ta en dusch eftersom vi skulle ha kör nu på eftermiddagen men preciiis när jag skulle sätta på vattnet så kom jag på att vafan det är ju fint väder ute! Så jag stack ut och gick i ungefär en timme, stannade till på vägen för att träffa gullefarmor en liten stund och just när vi hade det som trevligast ringer min bror och säger att han är utelåst, så det var bara att pallra sig hemåt igen! 
När jag kom hem gjorde jag lite olika magövningar, armhävningar osv, har ju inte råd med gymkort så man får ju göra det bästa av situationen ;) Har tänkt börja träna minst varannan dag och inte ens röra sådant skit som godis, chips och läsk från och med nu! Här ska det vara 6-pack till sommaren! :D
 
Kom iaf sen på att jag inte hade ätit lunch, så gjorde lite gröt med mosad banan och mjölk. Mums! 
Efter det har jag väl inte gjort så mycket, packat upp det sista, fixat lite på rummet, duschat osvosvosv.
 
Imorgon är det ju då tyvärr skola igen, men det klarar vi! Jag har ju ändå Emma och tillsammans kämpar vi oss igenom helvetet! Eller har jag fel?!
Förresten läs gärna hennes blogg! http://plupplilja.blogg.se/
 
Nä nu ska jag väl plocka navelludd eller något annat spännande!
Puss så länge!
Linda
 
Drack btw en såndär froosh förut. Huuuur god som helst och nyttigare än andra färdiga smoothisar och drickyoghurtar! Så pröva hörni!  

Emma skriver:

Så rätt! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar