Lördag

Hejsaaaan svejsaaan!
 
Igår var världens längsta fredag, lång fredag. Av någon konstig anledning känndes det extremt lååång. Som tur var träffade jag louise och belinda ett tag på kvällen så vi var deprimerade tillsammans. Haha nejdå. Idag har jag som vanligt börjat min lördagsmorgon med att ta mig till stallet och rida. Red min bebo idag, känndes himla bra att sitta på hans rygg igen, misstolka inte. Vi var bara sex stycken idag så man behövde inte trängas i ridhuset, och det gick faktiskt riktigt bra för alla!
 
Sen tog jag mig hemmåt, duschade, åt påsklunch med farfar och min moder och fader. Tog en biltur till huddinge för att kolla på en grej *HEMLIS, SHHHHHHHHHH!!!* tönt. Aja, sen åkte vi ner på stan och jag fick aggera som personlig shoppingassistent till min bror. Jag tvingade han att köpa ljusa jeans, ett brunt skärp, en röd tröja och en ljusblå tröja. HEJJA MIG!!! Om han hade fått välja hade det blivit mörka jeans och en svart peak t-shirt. MEN JAG ÄR TUFF. Sedan tvingade jag honom att bara köpa en påskmust istället för två. HEJJA MIG!!! Att han direkt efter tog drive in på donken är en annan femma. 
 
Nu ska jag klippa klorna på min kanin. Han kommer hata mig :)))))))))) Har en jävla huvudvärk och mår illa så den som gjorde det mot mig kan ta sig i röven. Tack. Puss hej!
 
Förlåt för världens längsta inlägg. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar