Q/A

"är du ytlig och utseendefixerad?"
"varför ser du så sur ut irl?"
Är två frågor som jag tänkte svara på nu!
 
Vi börjar med första frågan och här är svaret nej. Jag tycker inte att jag är mer ytlig än alla andra och jag är inte utseendefixerad. DOCK älskar jag att locka håret, klä upp mig, ha klackskor, sminka mig och sånna saker, jag tycker om att hålla på med sånt och har inga problem att visa mig så. De som dock träffar mig för första gången när jag kommer med mina klackar, lockigt hår, väska, skinnjacka osv, får nog ett första intryck av mig som ytlig och/eller utseendefixerad. Men tro det eller ej, ni dömmer mig mer än vad jag dömmer er. Allt ni ser är bara ytan av mig där och just då, och ärligt talat hade jag nog tyckt så om mig också om jag träffat mig själv. Det jag vill få ut är att jag gillar inte att ENDAST vara den personen. Jag har inga problem med att gå utan allt det där, att vara osminkad eller fixad över huvud taget. Självklart känner jag mig inte lika snygg, men har jag inte lust med att ha smink eller fixa mig, gör jag det inte. Sedan är jag väldigt random som person och om ni skulle lära känna mig skulle ni få ta del av att jag gör massa konstiga ljud, miner, och får för mig idéer som att göra kullebyttor nerför närmsta kulle eller planka över nästa övergångsställe. Så när jag kommer där trippandes med klackar, väska och sånt, döm mig inte för hårt innan ni lär känna mig.
 
Och som svar på den andra frågan, så har jag bara ett surt ansikte när jag inte täker på det! Jag kan inne i mitt huvud tänka 'fan vad härlig och solig dag det är, äntligen!' medan jag langar värsta bitchblicken och ser ut som om jag nyss blivit dumpad och är påväg hem för att hämta en motorsåg för att mörda snubben. Ni fattar. Vissa har ett glatt ansikte och ser otroligt snälla ut och andra har ett surt ansikte. Dessutom ser jag sur ut när jag får solen i ögonen som alla andra och ibland är jag faktiskt rent ut sagt skit sur. 
 
Såååååå. Nu har jag försökt att förklara någolunda, för er som fått det intrycket av mig. Nu ska jag ut och plocka bajs i kaninburen. SO FASHION! 
Fick btw ett paket för ca 100 år sedan. Dags att publicera det nu lolz.
Men jag blev tydligen väldigt glad. Undrar vad det var i....
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar