Säljer en biljett

Godmorgon!
 
Idag är det söndag. Har rätt mycket att göra, bland annat ska jag göra klart en eller två inlämningar och plugga lite annat hade jag tänkt. Vill komma ut och gå eller något i det fina vädret också :D Jag ääääälskar att solen börjar komma fram och göra dagarna ljusare och längre. Och den vääääärmer. Hur underbart?! Måste börja kolla på moppar till salu, om typ en månad kan man ju liksom köra. Vill inte köra just nu när det fortfarande är isfläckar och massa grus... 
 
Juste! Kan säga att jag säljer EN biljett till Justin Bieber's konsert till den 24 April (här i Sverige) så om du är inresserad så hör av dig!!!
 
Haha jag har typ tre bilder på min dator så får bli en random bild från nån dag sen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar