YOYOYO

Yoooooo whatsup guuuyssss???
 
Nämen trots vänner som sviker, fittor som tyvärr existerar, skolan som suger och vintern som är ett anus så är jag på sjuuuukt bra humör idag!!
Dels för att det än en dag var sooool, dels för att jag hade köööör!
 
Men också för att jag möttes av en otrooooligt glad nyhet när jag kom hem, pappa hade nämligen *trumvirvel* BOKAT EN TVÅ VECKORS RESA TILL SPANIEN ÖVER JUL OCH NYÅÅÅR!!!! WOHOOOOOO!!!!
 
Så jaa ren och skär glädje här idag!! Jag hade även prov idag och det gick hur bra som heeelst! Dock borde jag nu plugga på engelskaprovet till på torsdag. Men som den rebell jag är tänker jag istället skypa med underbara Frida, försöka få tag på underbara Karlsson och kolla på underbara Pretty Little Liars. Kanske ska dricka lite underbaaart te också? I don't know
 
Whateevssss imorgon har jag egentligen resursdag meeennnn våran cpade svenskalärare tvingar oss att komma dit i tre timmar och skriva en fucking uppsats! Aja efter det ska jag iaf hem och plugga och kanske kolla lite PLL eller VD (förkortningar är c00lt) 
 
Har även börjat äta mycket nyttigare, cut the crap liksom, och röra på mig mer såååå soon and very soon kommer jag vara en fuländad människa! Hahahahahha skoja
 
 
Orkar inte med mig själv
 
 
 
 
 
 
 
Hej
 
 
 
 
 
Peace out
 
 
 
 
 
 
PussL
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar