12-02-2013

Jag saknar dig så det gör ont underbara älskade Farfar. Det går inte en dag utan att jag tänker på och saknar dig och måste hålla tillbaka tårarna. Jag vet att du kommer finnas med mig i hela mitt liv, men jag saknar dig så. 
Du rycktes bort ur våra liv alldeles för fort, jag fick aldrig en riktig chans att säga hejdå. För hejdå betyder vi kommer aldrig ses igen, istället skulle jag vilja säga vi ses snart igen, ha det bra så länge. För jag vet att vi kommer träffas en dag igen.
 
Jag kan inte åka förbi en kyrkogård, kan inte ens se en bild på en gravsten utan att börja gråta, och jag kan verkligen inte se en bild på dig. I förrgår var det tre månader sen du dog, att tiden kan gå så fort. Jag ler, skrattar och forstsätter med mitt liv som vanligt, för det är vad du hade velat. Men jag bär med mig en sorg varje dag för att du aldrig kommer få se mig ta studenten, skaffa mitt första jobb, träffa min man, mina barn, se mig växa upp. Jag ska bli ett barnbarn att vara stolt över. Altt jag gör, gör jag för dig. 
 
Jag saknar alla gånger vi har varit i Spanien tillsamans och firat jul, alla gånger vi har varit hemma på alla sorters fester och skivor hos er. Jag saknar hur ni alltid kunde samla hela familjen för en kväll och göra så vi hade riktigt roligt. Jag saknar era överraskningsbesök till landet på somrarna. Jag saknar den gången du åkte till affären för att köpa myggmedel för det va så satans mycket myggor och kom hem med 20 liter myggmedel och någon djungelolja som var så stark så alla fick utslag. Jag saknar hur du kunde skratta, skoja och va ditt vanliga jag fast du låg dödssjuk i sängen på sjukhuset. 
 
Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig. JAG SAKNAR DIG. 
Gud har tagit tillbaka en av sina finaste änglar.
 
Tills vi ses igen <3
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar