Bekännelser

Jag skulle aldrig klara mig utan min älskade underbara lilla Farmor, på senaste år har vi kommit varandra jättenära och hon är som min bästa vän.

Jag klarar mig inte utan frukost på morgonen, tror jag skulle svimma eller nåt om jag sket i den.

Jag älskar Skåne, är där minst två veckor varje år. Mår så himla bra där, ingen känner mig (eller ja några såklart) så man kan liksom ba yolo å köra på! Ska dit nu i sommar med frajda! Och det är bara 62 dagar kvar!!

Jag älskar att rida och jag älskar hästar. Nu låter jag som en 4 åring men det är verkligen underbara djur. Ångrar lite att jag slutade på ridskola ibland, men samtidigit utvecklades jag inte öveehuvudtaget där.. Därför älskar jag också att vara i Skåne, föe där rider jag minst en gång per dag och kan liksom gå och gosa och "prata" med mina bebisar när jag vill. Det bästa är att jag får göra vad jag vill, vill jag ut och bara skritta i två timmar kan jag göra det och vill jag inte hoppa skiter jag i det, och så va det ALDRIG på ridskolan.

Puss Linda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar