ett till långt inlägg

Måååndag idag. Höll på att komma försent idag till skolan (som vanligt) men sen la min lärare upp en status om att han va på sjukhus och handledningen va inställd så då kom jag i tid :)))))) Stackarn är väl antagligen mer stressad än mig... Men det gör att vi kommer få göra engelska nationella med någon annan lärare då han är våran engelska lärare också. Alla nationella ska nämligen vara klara tills på fredag sååå. Dessutom hade jag matte nationella på morgonen, MEN NU ÄR JAG FUCKING KLAR MED ALLT INOM MATTE NATIONELLA HAHAHA VA SKÖÖÖÖNT. Och min kompis Belinda fyller år idag så vi sjöng för henne, och grattis igen belindaaaaa! 
 
Gick hem och sola (standard) och brände mig INTE (trots att jag somna som vanligt), till skillnad från vissa andra med typiskt svenne pigment. Man har ju jobbat upp en redig bränna så jag har inte blivit bränd en enda gång iår. MOHAHAHHAHAHA. Men ont i ryggen har jag. Och nacken. Har "knutar" som gör skitont och jag är jätte stel så mami boka tid till mig hos en massör. Håller på att spy av huvudvärken jag får av alla knutar i nacken. Om inte massören hjälper får jag gå till keropraktiorn (STAVNING?!?!?) så han får knäcka ryggen och nacken på mig. Herregud det är jag och gamlingarna på 85 år. My buddies. 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar