Godmorgon

Förlåt för dålig bloggning men har varit lite busy. Igår va jag och frida hos amanda på fest för att hon har fyllt 18, vi drack bara cola och vatten och ändå känner jag mig riksbakis idag.. hmm konstigt.

lol nej skämt åsido drack väl en del, rökte lite weed, fick lite fjortis sugmärken osvosvosv.
Nu tänker jag hoppa in i duschen sen vet jag inte vad denna underbara söndag har att bjuda på. Förutom att jag verkligen måste köpa nya skor.

Juste igår på dagen va jag och frida in the city och shoppade loss, eller haha kanske inte men fick iaf med mig en ny laddare som veeerkligen behövdes, en vit ganska basic långärmad tröja från bikbok (som jag förövrigt spillde ner med rödvin igår) och ett ascoolt linne från h&m.

Men ja ska väl ta den där duschen nu!
PussL


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar