Rubrik osv

Hey! Idag hade vi nationella i matte och jag höll på enda tills läraren nästan fick dra bort provet från mig, men jag hann skriva klart det sista heheh. Hade lektioner efter det och på lunchrasten chillade vi på fotbollsplanen vilket har blivit rätt så 'standard' nu när solen och värmen är här. Har varit så otroligt varmt och skönt idag, STÖR MIN SOM FAN på alla som klagar "åååååh varför måååste det vara såååå varmt?!" självklart är det samma personer som klagade när det var kallt. håll. käfen. bara håll käften. det är så jävla skönt.
 
Iallafall, efter lunch hade vi egen tid till att jobba och jag påbörjade min novell. När jag nu läser igenom den kan man tro att jag var hög när jag skrev det hahahah typ dör. Lyssnade på musik och jobbade lite halvt medan mina kompisar satt och prata och skämtade. De va mitt uppe i att ställa konstiga frågor till varandra och den frågan de nu var mitt uppe i var "skulle du helst ha Belindas eller Evelinas könshår?" (hahahahhahahhaha) men det jag hörde var "skulle du helst ha Belindas eller Evelinas hår"? Och därför slängde jag ur mig: "Men asso mitt är ju så jääävla slitet!" Och de kollade på mig och började as garva och jag började så småningom fatta vad vi faktiskt snacka om och typ grina av garv. Va såååå kul omg. 
 
Whatever, drog upp till Stockholm också, visar kanske sen vad jag köpte. puss.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar