landet

Hej! 
Sitter just nu i lindas "stuga" och chillar. Idag hade jag ridning som vanligt på morgonen och det gick bra. Åkte hem och duschade och sedan begav jag mig mot lindas land. Pappa skjutsade mig men körde heeelt fel haha. Mitt ute i ingenstans erkänner han att han inte hittar och min mobil hade inte nätverk ute i skogen så att kolla upp på google maps var bara att glömma. Inte kunde jag ringa heller. Vi fortsatte på samma landsväg tills vi kom till en skylt där det stod "vägens slut 3 km" och vi hittade ett par människor att fråga om vägen. Sjääääälvklart kännde jag killen som vi frågade. Vad är oddsen? En timme senare än tänkt kom jag iallafall fram och vi har solat, spelat fotboll med några grabbar, haft vattenkrig, grillat, badat i badtunnan osvvvv. Ska fortsätta här nu och ha det gutt med linda. Kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar