Onsdag

Hellu bloggeeeen! 
Härligt väder idag igen, hur underbart?! Hade det kul i skolan och va mycket på fotbollsplanen och fjanta runt. Fick psyk-bryt på sista lektionen när vi hade hemkunskap, haha så töntigt men jag blev såååå jävla sur så jag vet inte vad. Nu skrattar jag bara åt det men just där och då var jag så himla fjantigt sur haha. Men hörrni, nu är det heeelg! Satte mig ute på altan och läste snusk boken, haha asso jag skäms fan när jag läser den. 
 
VARNING FÖR FOT BILD (eeeeuuuuuuuw)
for your information så JA det är ett skärsår från rakhyveln på benet och JA jag har inte rakat mina lår och därför växer det fjuuuuuunisar där. klart slut. Och JA jag har kläder på mig, I just got really long legs man. 
 
VARNING FÖR "UTVIKANDE BILD" (eeeuuuuw, ahhaha skoja)
mitt ansikte är fett rött hahahahahha men här är min nya bikini top! visar bättre bild sen.
och på den första bilden ser ni mina nya solisar, visar bättre bild på de också senare!
PUSS /E
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar