bad day bad humor

Jag vet inte varför men jag har en dålig dag. Dessutom har jag en extrem jävla huvudvärk och massa plugg som jag inte orkar ta itu med. Är frustrerad, stressad, sliten, irriterad, sur och ja, JAG HAR EN DÅLIG DAG HELT ENKELT. Vill bara träffa massa kompisar och ha kul och släppa allt för en stund. Men vi alla vet att det inte går och ju längre tid jag skjuter upp på allt desto mer och kortare til har jag på mig att göra allt. Novellen ska in idag till exempel. Och jag har skrivit tre stycken. Ingen är klar. Eller alltså, i mitt huvud är storyn redan klar men att sätta det på papper orkar jag fan inte. Har lust att lägga mig på golvet och cykla i luften. Ska fan göra det. 
 
"Snackar du skit bakom min rygg kan du lika gärna kolla in mitt fabulos ass medan du ändå är där bak!!!!!"
Desperat_p12statuspåfacebook #jagvågarintesägadetirlmenjagspelartuffpåfacebook
Pampers nya design har utsets till den bästa blöjan någonsin! KÖP EN DU MED OCH HA LIKA KUL SOM JAG!!!!
LÄÄÄÄÄÄÄNK
JUST NU: 2 PAMPERSBLÖJOR TILL PRISET AV 3 OM DU RINGER NU!!!!
flyyyyyyyyg.
"Maday maday we are sinking!"
Jag och mina vänner just swimming around in the sea. Looking for Nemo.
NANANANANA superlipsgotsomuchswag - WOMAN!!!!!
 
ååååååkej evelina. dax att plugga.
OCH JA JAG HAR PÅ MIG MINA HJÄRT-BYXOR LÅT MIG VA
de är as sköna fan. <3<3<3<33<3<3<3 <---  åh va fult. fjortis_unswag97


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar