SOMMAR

Heeej babes!
 
Är på så himla bra humör för de är så fint väder!! :D Eller jag va på asdåligt humör innan jag kom hem, gick nämligen 40 minuter innan från kören pga att jag hade fett jävla ont i huvudet och störde mig på alla typ, sen när jag och min kompis kom till pendeln var det tydligen något jävla strömfel i Älvsjö så det tog väl typ 50 minuter innan jag var hemma.. meeeenn.. när jag väl kom hem hade min älskade mamma köpt sushi till mig :D Så då blev jag superhappy! Plus att vi är lediga imorgon och det är ju fetnice! Plus att det bara är 36 dagar kvar till sommarlov, 67 till Skåne och 29 tills jag ALDRIG MER KOMMER BEHÖVA HA SPANSKA ELLER MATTE!!!!!
 
Nu ska jag väl kolla gossip girl eller något annat kul! Imorgon drar vi till landet, står att det ska regna men hoppas det är fel!
 
Juste orienteringen gick faktiskt mycket bättre än väntat, okej att det tog ganska långt tid, längre tid än förra året hahah, men vi gick faktiskt vilse bara en gång och vi hittade alla kontroller! Så jag är nöjd!
 
Jaja vi hörs! Vet inte hur det bli med bloggningen på landet men jag jobbar på't!
 
PussLinda 
 
Saknar mina prinsar! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar