Söndagsångest?

Nej faktiskt inte. För ångest kan man bara ha om man är stressad, vilket jag egentligen borde vara med tanke på att vi har fler uppgifter som ska göras och lämnas in än vad veckan har dagar. Orkar inte dra allt jag gjort i helgen, bra har den iaf verkligen varit.
Men jag kan säga allt jag gjort idag utom att plugga.

1. Varit med frida och varit allmänt urfuckad.
2. Kollat The Dark Knight Rises, som förövrigt va kick-ass!
3. Pratat med min farmor i 30 minuter
4. Stått i spegeln minst 20 minuter och undrat över hur mycket botox man kan spruta in i läpparna innan man ser ut som en uppblåst zombie.
5. Trackat mina fyllevänner, ingen nämnd ingen glömd
6. Kollat fyra avsnitt gossip girl
7. Varit glad över att jag endast behöver vara i skolan 25 minuter imorgon
8. Planerat sommaren
9. Ätit glass och andra onödigheter som jag ångrar.. NOOOOT
10. Målat naglarna sommar-lila
11. Kollat roliga (endast idag, annars extremt tråkiga) videos på fb och youtube

Ja som ni ser, listan kan göras lång. Kan ju också passa på att säga att jag under hela den här tiden suttit med minst tre word-dokument uppe, som antingen har innehållit absolut ingenting eller max en mening.

Jag avslutar dettta onödigt långa inlägget med att säga

JAG ÅNGRAR INGENTING



lol lovar att du inte såg att jag stavade detta med tre t

Puss er alldeles egna Linda <33333333333


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar