soooova zzzzzz

Kom hem från el stockholmia för ett tag sedan, var på ett möte angående språkresan som jag ska på i sommar :) Nu sitter jag och knäcker min nacke och mamma har nyss gjort masage på mig men jag har lika jävla löjligt ont iallafall. Känns som om det borde vara helg nu. Men i morgon är det bara torsdag. Provet idag gick relativt dåligt. Vi hade sista tekniklektionen och jag hann inte koppla ihop alla lampor och sånt skit på min "fyr" som för övrigt ser ut som en plastklump med lim. Jag är ap trött och har ont, längtar till helgen, orkar verkligen inte plugga och jag har fan fortfarande inte städat mitt rum. Nu ska jag fan sova. Fy faaaaan vad skönt. 
 
#posarn #mitthårärslitet #mitthårlockarsigsomfan #fräknarijuttahelvette #menendårättbrun #harfortfarandekvarmittsårfrånnärjag"krascha"medmoppenpåhanden #onödigahashtags


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar